«Καμμιά είδηση δεν είναι αληθινή, αν πιο πριν δεν διαψευστεί επισήμως»

(ρήση παλιού -εγγλέζου μάλλον...- φαρμακερού δημοσιογράφου)

2.6.14

Άχ! ρε Σοϊμπλάρα μου...
Έ! ρέ τί μου κάνεις πω-πω-πώ!


Μουσική:Μιχάλης Σουγιούλ
Στίχοι: Α. Σαχλαμαράς(3/4)
και Καραμούζα(1/4)
Τέλειωσαν οι εκλογές, το θρονί τραντάζεται...
και ο Σοϊμπλάκος μου σιέται και τινάζεται...
Άχ! ρε Σοϊμπλάρα μου... Έ! ρέ τί μου κάνεις πω-πω-πώ!
Με τέτοιες δηλώσεις, χάνω το «κοκό»...

Όσα διατάξατε, εγώ τα εφάρμοσα...
το λαό τον έρημο, δούλο τον παράδωσα...
Άχ! ρε Σοϊμπλάρα μου... Έ! ρέ τί μου κάνεις πω-πω-πώ!
Πάλι μέ ξεμπρόστιασες... Ήτανε σκληρό.

Στην πρωθυπουργία μου εντελώς ξεσάλωσα
μέχρι και πλεόνασμα ψεύτικο εμφάνισα
Άχ! ρε Σοϊμπλάρα μου... Τί 'ν' αυτά που κάνεις πω-πω-πώ!
Έρχεται ο Τσίπρας... Χάνομαι εγώ...

Άσχημες οι εκλογές, ο Βολφγκάνγκ ταράζεται,
και για «λύση τελική» τώρα ετοιμάζεται:
Μπίρ-παρά να πάρουνε ό,τι απόμεινε εδώ,
με «μεταρρυθμίσεις» βαράνε στο σταυρό...

Basta! Σόϊμπλάρα μας... Δεν θα σού περάσει και αυτό!
Ήρθε τώρα η ώρα για ξεσηκωμό!

Δεν υπάρχουν σχόλια: